środa, 29 października 2014

Powód do dumy i świętowania

Jeszcze nie zaczęłam remontu, a już myślę o jego zakończeniu i parapetówce. Jest to świetna okazja, żeby spotkać się ze znajomymi, porozmawiać no i pochwalić się efektami swojego wysiłku. Sama zawsze lubiłam chodzić na takie imprezy i zachwycałam się każdą zmianą.



Na szczęście mam u siebie dużo miejsca więc będę mogła również zaprosić wielu znajomych. Mam zamiar urządzić piękne przyjęcie z wieloma zabawnymi elementami. Oczywiście będzie dużo świeczek, balonów i innych dekoracji, które nadadzą się na tą okoliczność.



Urządzając własne pomieszczenia dbam o każdy szczegół i zapewne każda powierzchnia będzie należycie zagospodarowana. Myślę, że prezenty z okazji parapetówki takie jak ramki, figurki i ozdobniki są zbędne więc od razu poinformuję, żeby nie kupowali tego typu rzeczy. Jeśli będą chcieli coś ze sobą zabrać najlepszym pomysłem będzie coś słodkiego czy  butelka wina :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz