piątek, 17 lipca 2015

Piękno skandynawskiego chłodu

Szukam ładnych akcesoriów do dekoracji i zakochałam się w stylu skandynawskim! Taki lekki, chłodny, prosty - coś wspaniałego.

Kiedyś się dziwiłam ludziom, że lubią taki styl. Wydawał mi się zbyt zimny, zbyt ascetyczny i taki nieprzytulny zupełnie. Ale byłam z wizytą u znajomych i kiedy zobaczyłam elementy wystroju z takiego stylu - umiejętnie wkomponowane we wnętrze - to pomyślałam, że może to nie taki zły pomysł. 
Co mi się szczególnie podoba? Naturalne materiały i proste wzornictwo. Znalezienie czegoś "normalnego", bez jakichś dziwnych wzorów, czasami jest niemal niemożliwe, dlatego tak mi się ten styl spodobał. Zazwyczaj akcesoria są w jasnych kolorach, pastelowych - ktoś by powiedział, że wyblakłych, ale mi się takie pół-odcienie podobają. Prawda, dodatki w tym rodzaju są trochę... chłodne - ale równocześnie jakoś przenoszą wyobraźnię w dziksze rejony. Chciałoby się wskoczyć na rower - albo do łódki - albo rozwinąć skrzydła - i lecieć przed siebie.
A przecież chodzi także o dobre inspiracje, prawda? :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz